Počet záznamov: 1  

Nové trendy marketingu - marketingový controlling

  1. Názov Nové trendy marketingu - marketingový controlling
    Preklad názvuNew marketing trends - marketing controlling
    Autorské údajeAndrej Kriváň
    Autor Kriváň Andrej
    Zdrojový dokument Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava scientific journal. Roč. 4, č. 3 (september 2005), s. 67-71. - Nové Zámky : Secos, 2005. ISSN 1336-1732
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * kontroling * politika sortimentná * manažment * riadenie podnikové * stratégia marketingová
    AnotáciaVymedzenie pojmu controlling. Marketing controlling. Ciele a metodické princípy marketingového controllingu. Podpora produktovej, distribučnej a komunikačnej politiky.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2005: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.