Počet záznamov: 1  

Marketing-mix v personalistice

  1. Názov Marketing-mix v personalistice
    Preklad názvuMarketing-mix in HR
    Autorské údajeMária Antošová
    Autor Antošová Mária
    Zdrojový dokument Moderní řízení : měsíčník Hospodářských novin. Roč. 40, č. 11 (Říjen 2005), s. 42-44. - Praha : Economia, 2005. ISSN 0026-8720
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 331.108 - Personálna organizácia. Pracovný poriadok. Pracovná disciplína
    Heslá práca personálna * personalistika * zdroje ľudské * zamestnanci * marketing personálny * marketing mix * kultúra podniková * motivácia * odmeňovanie * podmienky pracovné
    AnotáciaSystematická aplikácia marketingovej koncepcie v riadení ľudských zdrojov. Delenie nástrojov marketingového mixu podľa amerického predstaviteľa marketingu McCarthyho na "4P". Nástroje marketingového mixu v personalistike: Product - pracovné miesto. Price - motivácia a odmena za prácu. Place - miesto vykonanej práce a podniková kultúra. Promotion - prezentácia pracovnej ponuky.
    Kategória EPCVedecké práce v zahraničných nekarentovaných časopisoch
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2005: 7-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.