Počet záznamov: 1  

Globálny produkt a jeho miesto na globálnych trhoch

  1. Názov Globálny produkt a jeho miesto na globálnych trhoch
    Autorské údajeHelena Nízka
    Autor Nízka Helena
    Zdrojový dokument Vedecké aspekty vstupu SR do EÚ : zborník príspevkov z konferencie. S. 96-105. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2005 / Lipková Ľudmila ; Kunová Vlasta ; Vedecké aspekty vstupu SR do EÚ Vedecká konferencia ; Ekonomická univerzita v Bratislave Fakulta medzinárodných vzťahov ; Slovenská asociácia európskych štúdií. ISBN 80-225-1974-4
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing globálny * trh medzinárodný * produkty * trh * služby * značky výrobné * globalizácia
    AnotáciaCharakteristika globálneho marketingu. Produkty a služby: národné, medzinárodné a globálne. Medzinárodné produkty a služby. Globálne produkty a služby a globálne trhy. Ideálne by bolo, keby na trhoch boli ponúkané v primeranom pomere globálne, medzinárodné a národné značky a zákazník by tak mal možnosť výberu.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.