Počet záznamov: 1  

Marketing a rizika implementace IT

  1. Názov Marketing a rizika implementace IT
    Autorské údajePetr Paukner
    Autor Paukner Petr
    Zdrojový dokument TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 2, č. 11 (Listopad 2005), s. 48-49. - Praha : Economia, 2005. ISSN 1214-9594
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 681.3 - Stroje a zariadenia na spracovanie dát. Počítače
    Heslá marketing * riadenie vzťahov so zákazníkmi * systémy informačné * technológie informačné * báza dát * kontrola * analýzy * efektívnosť * riziko
    AnotáciaMarketing a systém riadenia vzťahov so zákazníkmi. Zhromažďovanie zákazníckych dát, ich čistenie, kontrola a analýza. Využívanie zákazníckych informačných portálov. Aké podmienky musí spĺňať kvalitný softvérový systém. Komerčné riešenie softvérového systému verzus riešenie na objednávku.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2005: 1-12 + 9 príl

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.