Počet záznamov: 1  

Aké sú nové vízie reklamy?

  1. Názov Aké sú nové vízie reklamy?
    Autorské údajeĽubica Christophoryová
    Autor Christophoryová Ľubica
    Zdrojový dokument Stratégie : marketing, reklama, online, médiá. Roč. 12, č. 11 (november 2005), s. 30-31. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2005. ISSN 1335-2016
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá reklama * vízie * spotrebitelia
    AnotáciaNázory reklamných odborníkov a nové vízie vo svete reklamy. O vzťahu národa a značiek a o národe ako značke. Vývoj prístupu k spotrebiteľom - zapojte svojho spotrebiteľa. Reklama bude čoraz viac spieť k messagingu - šíreniu posolstiev.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2005: 7-12 + 10 príl

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.