Počet záznamov: 1  

Tematické gastroakce: hlavně marketingový tah

  1. Názov Tematické gastroakce: hlavně marketingový tah
    Autorské údajePetr Manuel Ulrych
    Autor Ulrych Petr Manuel
    Zdrojový dokument Marketing magazine. Roč. 9, č. 11 (2005), s. 44-45. - Praha : Mladá fronta, 2005. ISSN 1211-7315
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 640.2/.4 - Vedenie stravovacích zariadení. Vedenie ubytovacej a pohostinskej činnosti. Spoločné stravovanie. Ubytovanie
    Heslá gastronómia * reštaurácie * marketing * klienti * služby * kvalita * personál
    AnotáciaUsporiadanie tematických gastroakcií v reštauráciách. Gastroakcia zameraná na finálneho spotrebiteľa. Ekonomický prínos gastroakcie. Sezónny charakter a dostupnosť k surovinám. Prezentácia profesionálnej úrovne personálu. Prezentácia národných kuchýň a využitie cudzieho know-how.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2005: 7-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.