Počet záznamov: 1
Problematika relačného marketingu z pohľadu súčasnej marketingovej teórie a praxe
Názov Problematika relačného marketingu z pohľadu súčasnej marketingovej teórie a praxe Preklad názvu Complexity of CRM under Current Marketing Theory and Practice Autorské údaje Elvíra Dudinská, Ľuboslava Novotná Autor Dudinská Elvíra EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF Spoluautori Novotná Ľuboslava Zdrojový dokument Ekonomický časopis : časopis pre ekonomickú teóriu a hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie. Roč. 53, č. 8 (2005), s. 794-807. - Bratislava : Ústav slovenskej a svetovej ekonomiky SAV, 2005. ISSN 0013-3035 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá Európska únia * Slovensko * riadenie vzťahov so zákazníkmi * konkurencia * definície * komunikácia marketingová * starostlivosť o zákazníkov * podnik Anotácia Vymedzenie pojmu relačný marketing a riadenie vzťahov so zákazníkmi. Definičné vymedzenia rôznych autorov. Aproximácia transakčného a relačného marketingu. Komplexný pohľad na problematiku zákazníckej orientácie. Diagnostika riadenia vzťahov so zákazníkmi v podnikovej praxi. Kategória EPC Vedecké práce v domácich karentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2005: 6-10
článok
Počet záznamov: 1