Počet záznamov: 1  

Problematika relačného marketingu z pohľadu súčasnej marketingovej teórie a praxe

  1. Názov Problematika relačného marketingu z pohľadu súčasnej marketingovej teórie a praxe
    Preklad názvuComplexity of CRM under Current Marketing Theory and Practice
    Autorské údajeElvíra Dudinská, Ľuboslava Novotná
    Autor Dudinská Elvíra EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Spoluautori Novotná Ľuboslava
    Zdrojový dokument Ekonomický časopis : časopis pre ekonomickú teóriu a hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie. Roč. 53, č. 8 (2005), s. 794-807. - Bratislava : Ústav slovenskej a svetovej ekonomiky SAV, 2005. ISSN 0013-3035
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá Európska únia * Slovensko * riadenie vzťahov so zákazníkmi * konkurencia * definície * komunikácia marketingová * starostlivosť o zákazníkov * podnik
    AnotáciaVymedzenie pojmu relačný marketing a riadenie vzťahov so zákazníkmi. Definičné vymedzenia rôznych autorov. Aproximácia transakčného a relačného marketingu. Komplexný pohľad na problematiku zákazníckej orientácie. Diagnostika riadenia vzťahov so zákazníkmi v podnikovej praxi.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich karentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2005: 6-10

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.