Počet záznamov: 1  

Reklama a děti: delikátní problém

  1. Názov Reklama a děti: delikátní problém
    Autorské údajePetr Zenkner, Magdalena Janoutová
    Autor Zenkner Petr
    Spoluautori Janoutová Magdalena
    Zdrojový dokument Marketing magazine. Roč. 9, č. 11 (2005), s. 20-22. - Praha : Mladá fronta, 2005. ISSN 1211-7315
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá reklama * podpora predaja * komunikácia masová * médiá * etika * deti
    AnotáciaDeti ako dôležitá sociálna skupina so stále narastajúcim obchodným významom. Vplyv detí na nákupné rozhodnutie rodičov, najmä matky. Oslovenie detí prostredníctvom reklamy. Podlinkové aktivity - súťaže a programy pre deti. Riziká reklamy. Reklama na potraviny a problém detskej obezity. Deti ako herci v reklame.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2005: 7-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.