Počet záznamov: 1  

Marketing v politike

  1. Názov Marketing v politike
    Autorské údajeAntónia Štensová, Vladimír Pčolinský
    Autor Štensová Antónia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Pčolinský Vladimír
    Korporácia Ekonomická univerzita v Bratislave . Obchodná fakulta
    Vydavateľské údajeBratislava : Vydavateľstvo EKONÓM , 2005. - 103 s.
    ISBN80-225-2074-8
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá politika * marketing * moc politická * strany politické * voľby * nástroje marketingové * komunikácia * imidž * kampane volebné * kríza politická * médiá * propagácia * lobizmus
    Kategória EPCVedecké monografie vydané v domácich vydavateľstvách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Počet ex.11, z toho voľných 10, prezenčne 1
    Odkazy (1) - ČLÁNKY
    (1) - KNIHY
    Signatúra804797-804807
    Archív EPCE05 00448-001, OBF - Archív EPC, kópia titul. strany

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    804797SEKUčebnicový fondvoľný
    804798SEKUčebnicový fondvoľný
    804799SEKUčebnicový fondvoľný
    804800SEKUčebnicový fondvoľný
    804801SEKUčebnicový fondvoľný
    804802SEKUčebnicový fondvoľný
    804803SEKUčebnicový fondvoľný
    804804SEKPobočka SEK Košicevoľný
    804805SEKSklad knižničného fondulen prezenčne
    804806SEKSklad knižničného fonduvoľný
    804807SEKSklad knižničného fonduvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.