Počet záznamov: 1  

Mediálny tréning ? A na čo ?

  1. Názov Mediálny tréning ? A na čo ?
    Autorské údajeRenata Môciková
    Autor Môciková Renata
    Zdrojový dokument Stratégie : marketing, reklama, online, médiá. Roč. 12, č. 12 (december 2005), s. 12-13. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2005. ISSN 1335-2016
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 331.36 - Podpora ďalšieho vzdelávania v podniku
    Heslá výcvik * komunikácia * médiá * manažéri
    AnotáciaMediálny tréning a jeho význam. Je určený pre každého, kto chce pôsobiť profesionálne nielen v kontakte s médiami, ale aj pri prezentácii. Tréningy na medzinárodnej úrovni.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2005: 7-12 + 10 príl

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.