Počet záznamov: 1
Využití analýzy hodnoty pro zákazníka
Názov Využití analýzy hodnoty pro zákazníka Autorské údaje Pavel Marinič Autor Marinič Pavel Zdrojový dokument Moderní řízení : měsíčník Hospodářských novin. Roč. 40, č. 12 (Prosinec 2005), s. 43-48. - Praha : Economia, 2005. ISSN 0026-8720 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 330.13 - Hospodárnosť. Ekonomický princíp. Úžitok. Hodnota. Zákon hodnoty Heslá tovar * hodnota tovaru * úžitok * ceny * konkurencia * výhody konkurenčné * analýza swot * analýza trhu * plánovanie výroby Anotácia Faktory ovplyvňujúce úspešnosť firmy. Determinanty konkurenčnej výhody. Analýza hodnoty pre zákazníka (Customer value analysis - CVA), ktorá umožňuje definovať skutočnú hodnotu ponúkanú zákazníkovi v porovnaní s konkurenciou. Relatívne vyjadrenie úžitkových vlastností výrobku. Relatívne vyjadrenie ceny. Vyjadrenie hodnoty pre zákazníka. Uplatnenie aplikácie analýzy hodnoty pre zákazníka v praxi. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2005: 7-12
článok
Počet záznamov: 1