Počet záznamov: 1  

Využití analýzy hodnoty pro zákazníka

  1. Názov Využití analýzy hodnoty pro zákazníka
    Autorské údajePavel Marinič
    Autor Marinič Pavel
    Zdrojový dokument Moderní řízení : měsíčník Hospodářských novin. Roč. 40, č. 12 (Prosinec 2005), s. 43-48. - Praha : Economia, 2005. ISSN 0026-8720
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 330.13 - Hospodárnosť. Ekonomický princíp. Úžitok. Hodnota. Zákon hodnoty
    Heslá tovar * hodnota tovaru * úžitok * ceny * konkurencia * výhody konkurenčné * analýza swot * analýza trhu * plánovanie výroby
    AnotáciaFaktory ovplyvňujúce úspešnosť firmy. Determinanty konkurenčnej výhody. Analýza hodnoty pre zákazníka (Customer value analysis - CVA), ktorá umožňuje definovať skutočnú hodnotu ponúkanú zákazníkovi v porovnaní s konkurenciou. Relatívne vyjadrenie úžitkových vlastností výrobku. Relatívne vyjadrenie ceny. Vyjadrenie hodnoty pre zákazníka. Uplatnenie aplikácie analýzy hodnoty pre zákazníka v praxi.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2005: 7-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.