Počet záznamov: 1  

Marketingové výzkumy: jejich potenciál a limity

  1. Názov Marketingové výzkumy: jejich potenciál a limity
    Autorské údajeMarie Přibová
    Autor Přibová Marie
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 15, č. 4 (2005), s. 6-7. - Praha : Česká marketingová společnost, 2005. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá firmy * výskum * marketing * informácie * rozhodovanie manažérske * zákazníci * projekty * agentúry
    AnotáciaVýznam marketingového výskumu pri poznávaní zákazníka, jeho názorov a postojov. Marketingový výskum má priniesť informácie, ktoré firma potrebuje k svojmu rozhodovaniu. Postoj manažérov k marketingovému výskumu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2005: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.