Počet záznamov: 1  

Dát informacím regionální rozměr znamená lépe vytěžit jejich hodnotu

  1. Názov Dát informacím regionální rozměr znamená lépe vytěžit jejich hodnotu
    Autorské údajeTomáš Drtina, Libuše Majerová
    Autor Drtina Tomáš
    Spoluautori Majerová Libuše
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 15, č. 4 (2005), s. 8-9. - Praha : Česká marketingová společnost, 2005. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 330.47 - Teória informácií v ekonomike. Ekonomická informatika
    Heslá systémy informačné geografické * informácie geografické * marketing
    AnotáciaVýznam GIS. Ich využitie urýchľuje rozhodovanie a zlepšuje činnosť marketingových zložiek firmy pri plánovaní a vyhodnocovaní marketingových aktivít. Autori príspevku sa venujú niektorým vybraným aspektom regionálnych výskumov.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2005: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.