Počet záznamov: 1  

Zákazník v zajetí obchodních řetězců

  1. Názov Zákazník v zajetí obchodních řetězců
    Autorské údajePetr Frey
    Autor Frey Petr
    Zdrojový dokument Marketing magazine. Roč. 9, č. 12 (2005), s. 12-15. - Praha : Mladá fronta, 2005. ISSN 1211-7315
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.1 - Obchod - všeobecné otázky. Trh
    Heslá maloobchod * reťazce obchodné * hypermarkety * supermarkety * predaj * nákup * produkty * komunikácia marketingová * podpora predaja * zákazníci * štýl životný
    AnotáciaSila marketingovej komunikácie obchodných reťazcov. Svetový maloobchodný trh a jeho hráči. Agresívna cenová politika diskontných reťazcov. Mobilný marketing. Čo nás motivuje k nákupu. Úloha merchandisingu. POS materiály a packaging - faktory ovplyvňujúce nákupné chovanie zákazníkov. Vplyv reťazcov na životný štýl.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2005: 7-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.