Počet záznamov: 1  

Blogy jako účinný marketingový nástroj

  1. Názov Blogy jako účinný marketingový nástroj
    Autorské údajeJiří Hynek
    Autor Hynek Jiří
    Zdrojový dokument Marketing magazine. Roč. 9, č. 12 (2005), s. 28-29. - Praha : Mladá fronta, 2005. ISSN 1211-7315
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 681.3 - Stroje a zariadenia na spracovanie dát. Počítače
    Heslá technológie informačné * technológie komunikačné * internet * firmy * marketing * nástroje marketingové * komunikácia firemná
    AnotáciaCharakteristika blogov. Základ úspešnosti blogov - zrozumiteľný text. Blogy v obchode a v marketingu. Blogy ako účinný nástroj firemnej komunikácie. Využitie blogov v public relations a na podporu predaja. Odkaz na webové adresy blogov.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2005: 7-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.