Počet záznamov: 1  

Dynamický model trhovej úspešnosti konkurenčných produktov v závislosti na reklame

  1. Názov Dynamický model trhovej úspešnosti konkurenčných produktov v závislosti na reklame
    Autorské údajeĽubomír Turňa, Ladislav Smatana
    Autor Turňa Ľubomír EUBFHIKAI - Katedra aplikovanej informatiky FHI
    Spoluautori Smatana Ladislav
    Zdrojový dokument Ekonomika a informatika : vedecký časopis FHI EU v Bratislave a SSHI. Roč. 3, č. 1 (2005), s. 182-188. - Bratislava : Fakulta hospodárskej informatiky, 2005. ISSN 1336-3514
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá reklama * marketing * dopyt * predaj * konkurencieschopnosť * analýzy * produkty
    AnotáciaAnalýza modelu trhovej úspešnosti konkurenčných produktov pri konštantnom gradiente šírenia sa reklamy a proporcionálnosti vplyvu ich predajnosti na dopyt a atraktivitu. Cieľom analýzy je zistiť možnosť a podmienky vzniku oscilačných procesov, prípadne iných nestabilít tohoto merkantilného a marketingového problému.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE05 00188-017, FHI - Archív EPC, originál dokumentu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2005: 1-2

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.