Počet záznamov: 1
Riadenie vzťahov so zákazníkom
Názov Riadenie vzťahov so zákazníkom Preklad názvu Customer relatioship management Autorské údaje Mária Dzurová, Jozef Čimo, Miroslav Mariaš Autor Dzurová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Čimo Jozef EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Mariaš Miroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava scientific journal. Roč. 4, č. 4 (december 2005), s. 38-48. - Nové Zámky : Secos, 2005. ISSN 1336-1732 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá riadenie vzťahov so zákazníkmi * riadenie zásob * reťazce dodávateľsko-odberateľské * analýza ekonomická * stratégia marketingová * služby * rozhodovanie * dopyt spotrebiteľský * riziko podnikateľské * riziko spotrebiteľské Anotácia Analýza miesta a úlohy riadenia vzťahov so zákazníkmi. Analýza zákazníkov - model 5W. Riadenie dodávateľského reťazca (SCM-Supply chain management). Základné ciele a súčasti SCM. Predvídanie dopytu. Diferencovaný dopyt. Presnosť odhadu dopytu. Reakcia zásobovacieho reťazca pri rôznych nákupných situáciách spotrebiteľov. Podnikateľské riziko a náklady dodávateľského reťazca. Manažment zásob. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E05 00962-001, OBF - Archív EPC, kópia titul. strany Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2005: 1-4
článok
Počet záznamov: 1