Počet záznamov: 1  

Riadenie vzťahov so zákazníkom

  1. Názov Riadenie vzťahov so zákazníkom
    Preklad názvuCustomer relatioship management
    Autorské údajeMária Dzurová, Jozef Čimo, Miroslav Mariaš
    Autor Dzurová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Čimo Jozef EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Mariaš Miroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava scientific journal. Roč. 4, č. 4 (december 2005), s. 38-48. - Nové Zámky : Secos, 2005. ISSN 1336-1732
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá riadenie vzťahov so zákazníkmi * riadenie zásob * reťazce dodávateľsko-odberateľské * analýza ekonomická * stratégia marketingová * služby * rozhodovanie * dopyt spotrebiteľský * riziko podnikateľské * riziko spotrebiteľské
    AnotáciaAnalýza miesta a úlohy riadenia vzťahov so zákazníkmi. Analýza zákazníkov - model 5W. Riadenie dodávateľského reťazca (SCM-Supply chain management). Základné ciele a súčasti SCM. Predvídanie dopytu. Diferencovaný dopyt. Presnosť odhadu dopytu. Reakcia zásobovacieho reťazca pri rôznych nákupných situáciách spotrebiteľov. Podnikateľské riziko a náklady dodávateľského reťazca. Manažment zásob.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE05 00962-001, OBF - Archív EPC, kópia titul. strany
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2005: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.