Počet záznamov: 1  

Mediální referenční skupiny II

  1. Názov Mediální referenční skupiny II
    Autorské údajeJan Koudelka
    Autor Koudelka Jan
    Zdrojový dokument TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 2, č. 12 (Prosinec 2005), s. 32-33. - Praha : Economia, 2005. ISSN 1214-9594
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá reklama * podpora predaja * komunikácia masová * produkty * médiá * televízia * tlač * muži * ženy * deti * mládež * rodina * príroda
    AnotáciaPokračovanie článku z predchádzajúceho čísla. Výskum Vysokej školy ekonomickej v Prahe, ktorý mapoval zapojenie referenčných skupín do mediálnej marketingovej komunikácie. Porovnanie inzercie čekých a zahraničných tlačených médií. Porovnanie zahraničných a českých televíznych šotov.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2005: 1-12 + 9 príl

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.