Počet záznamov: 1  

Globální strategie versus lokální trhy

  1. Názov Globální strategie versus lokální trhy
    Autorské údajePetr Hampl
    Autor Hampl Petr
    Zdrojový dokument TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 2, č. 12 (Prosinec 2005), s. 46-48. - Praha : Economia, 2005. ISSN 1214-9594
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Heslá riadenie podnikové * riadenie strategické * manažment * marketing * spoločnosti * spolupráca medzinárodná * globalizácia * trh miestny * komunikácia firemná * komunikácia interná * komunikácia manažérska * komunikácia externá
    AnotáciaKomunikačná stratégia marketingových manažérov pracujúcich pre medzinárodnú spoločnosť. Globálna verzus lokálna stratégia. Komunikačná stratégia prispôsobená lokálnym podmienkam. Interná a externá komunikácia. Internet a firemná komunikácia.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2005: 1-12 + 9 príl

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.