Počet záznamov: 1
Možnosti a podmienky uplatnenia ECR (Efficient consumer response) a súvisiacich marketingových postupov a logistických metód vo výrobných a obchodných podnikoch
Názov Možnosti a podmienky uplatnenia ECR (Efficient consumer response) a súvisiacich marketingových postupov a logistických metód vo výrobných a obchodných podnikoch Autorské údaje Milan Oreský Autor Oreský Milan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 3, č. 3-4 (2005), s. 12-15. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2005. ISSN 1336-1864 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.012.6 - Spolupráca. Výmena skúseností. Brainstorming Heslá spolupráca podnikov * podnik výrobný * podnik obchodný * dodávatelia * odberatelia * logistika * reťazce logistické * maloobchod * tovar spotrebný * spotrebitelia * zásoby * objednávky * internet Anotácia Efektívne uspokojovanie potrieb spotrebiteľa (ECR) ako spolupráca medzi výrobcami, dodávateľmi, distribútormi a predajcami. ECR ako logistická technológia. Efektívny systém dopĺňania tovaru . Definícia a implementácia manažmentu skupín výrobkov (Category management - CM). Nákupné objednávky a systém riadenia zásob dodávateľom. Prínosy a nevýhody riadenia zásob dodávateľom. Internetové prepojenie v logistickej sieti. Kategória EPC Odborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E05 01027-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2005: 1-4
článok
Počet záznamov: 1