Počet záznamov: 1
Marketing v politike. Východisková charakteristika marketingu v politike
Názov Marketing v politike. Východisková charakteristika marketingu v politike Preklad názvu Political marketing. Base characteristics of marketing in politics Autorské údaje Antónia Štensová, Kornélia Richterová Autor Štensová Antónia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Richterová Kornélia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava scientific journal. Roč. 4, č. 4 (december 2005), s. 112-117. - Nové Zámky : Secos, 2005. ISSN 1336-1732 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * história * nástroje marketingové * demokracia * strany politické * politika * pojmy Anotácia Počiatky marketingu v politike. Politický marketing resp. marketing v politike. Definovanie marketingu v politike a jeho špecifiká. Porovnanie cieľov marketingu v ekonomickej sfére a vo sfére politiky. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E05 00968-001, OBF - Archív EPC, kópia titul. strany Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2005: 1-4
článok
Počet záznamov: 1