Počet záznamov: 1  

Marketing v politike. Východisková charakteristika marketingu v politike

  1. Názov Marketing v politike. Východisková charakteristika marketingu v politike
    Preklad názvuPolitical marketing. Base characteristics of marketing in politics
    Autorské údajeAntónia Štensová, Kornélia Richterová
    Autor Štensová Antónia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Richterová Kornélia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava scientific journal. Roč. 4, č. 4 (december 2005), s. 112-117. - Nové Zámky : Secos, 2005. ISSN 1336-1732
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * história * nástroje marketingové * demokracia * strany politické * politika * pojmy
    AnotáciaPočiatky marketingu v politike. Politický marketing resp. marketing v politike. Definovanie marketingu v politike a jeho špecifiká. Porovnanie cieľov marketingu v ekonomickej sfére a vo sfére politiky.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE05 00968-001, OBF - Archív EPC, kópia titul. strany
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2005: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.