Počet záznamov: 1  

Kooperácia a spoločný marketing malých a stredných podnikov

  1. Názov Kooperácia a spoločný marketing malých a stredných podnikov
    Preklad názvuCooperation and operating fields in small and medium sized enterprises
    Autorské údajeAntónia Štensová, Eva Švecová
    Autor Štensová Antónia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Švecová Eva
    Zdrojový dokument Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava scientific journal. Roč. 4, č. 4 (december 2005), s. 118-123. - Nové Zámky : Secos, 2005. ISSN 1336-1732
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.94 - Kooperácia. Koprodukcia. Špecializácia. Internacionalizácia výroby
    Heslá marketing * pojmy * kooperácia medzipodniková * podnik malý * podnik stredný * Česko * Slovensko * vyjednávanie * komunikácia marketingová * konkurencia
    AnotáciaDefinovanie hlavných foriem kooperácie a oblastí pôsobenia. Charakteristika možných prínosov a problémov kooperácie. Prieskum kooperačných aktivít v praxi na českom a slovenskom trhu. Rozvoj kooperačných aktivít a spoločného marketingu podnikov v reťazci.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE05 00969-001, OBF - Archív EPC, kópia titul. strany
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2005: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.