Počet záznamov: 1
Interný marketing - efektívny nástroj zvyšovania konkurencieschopnosti firmy na trhu
Názov Interný marketing - efektívny nástroj zvyšovania konkurencieschopnosti firmy na trhu Autorské údaje Martin Čihovský Autor Čihovský Martin Zdrojový dokument Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 3, č. 3-4 (2005), s. 43-46. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2005. ISSN 1336-1864 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing interný * nástroje marketingové * zamestnávatelia * zamestnanci * firmy * kultúra podniková * prostredie pracovné * podmienky pracovné * motivácia * komunikácia firemná * komunikácia interná * konkurencieschopnosť Anotácia Význam aplikovania interného marketingu v praxi spojený so zmenou chápania vzťahu existujúceho medzi zamestnávateľom a jeho zamestnancami. Zamestnanci ako interní zákazníci firmy. Význam a podstata interného marketingu. Charakteristika interného marketingu podľa niektorých autorov. Základné ciele interného marketingu. Marketingové nástroje interného marketingu. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2005: 1-4
článok
Počet záznamov: 1