Počet záznamov: 1  

Interný marketing - efektívny nástroj zvyšovania konkurencieschopnosti firmy na trhu

  1. Názov Interný marketing - efektívny nástroj zvyšovania konkurencieschopnosti firmy na trhu
    Autorské údajeMartin Čihovský
    Autor Čihovský Martin
    Zdrojový dokument Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 3, č. 3-4 (2005), s. 43-46. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2005. ISSN 1336-1864
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing interný * nástroje marketingové * zamestnávatelia * zamestnanci * firmy * kultúra podniková * prostredie pracovné * podmienky pracovné * motivácia * komunikácia firemná * komunikácia interná * konkurencieschopnosť
    AnotáciaVýznam aplikovania interného marketingu v praxi spojený so zmenou chápania vzťahu existujúceho medzi zamestnávateľom a jeho zamestnancami. Zamestnanci ako interní zákazníci firmy. Význam a podstata interného marketingu. Charakteristika interného marketingu podľa niektorých autorov. Základné ciele interného marketingu. Marketingové nástroje interného marketingu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2005: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.