Počet záznamov: 1  

Význam podnikovej terapeutiky pre podnikovú prax

  1. Názov Význam podnikovej terapeutiky pre podnikovú prax
    Autorské údajeAnna Neumannová
    Autor Neumannová Anna EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 3, č. 3-4 (2005), s. 47-50. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2005. ISSN 1336-1864
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Heslá podnik * riadenie podnikové * stratégia podniková * kríza podniku * diagnostika podniková * terapeutika * stabilizácia podniku * rast hospodársky * transformácia podniku
    AnotáciaChrakteristika a ciele podnikovej diagnostiky a terapeutiky. Terapeutické postupy, ktoré vychádzajú z analógie medzi medicínou a ekonomikou. Charakteristika terapeutických postupov a konkrétne príklady z praxe. Riešenie podnikových problémov, ktoré odhaľuje podniková diagnostika. Členenie podnikových chorôb (kríz). Príčiny podnikových chorôb podľa Wiliama Kenta. Podnikové choroby z hľadiska fázy životného cyklu. Podnikové choroby z hľadiska prvkov transformačného procesu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2005: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.