Počet záznamov: 1
Svätý grál marketingu možno nájdete s počítačom (III) - Experimentovanie so simulačnými laboratóriami
Názov Svätý grál marketingu možno nájdete s počítačom (III) - Experimentovanie so simulačnými laboratóriami Autorské údaje Martin Babiak Autor Babiak Martin EUBFNHKFI - Katedra financií FNH Zdrojový dokument Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 3, č. 3-4 (2005), s. 34-36. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2005. ISSN 1336-1864 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 519.87 - Matematické modely operačného výskumu Heslá simulácia * modely simulačné * modelovanie * experimenty * systémy informačné * technológie informačné Anotácia Pokračovanie článku z predchádzajúceho čísla. Výhoda simulácií spočívajúca v možnostiach experimentovania. Simulačné laboratórium. Možnosť riešenia úloh, ktoré sú bežne dostupnými modelmi a informáciami nedostupné. Možnosti experimentovania a testovania množstva alternatív. Modelový príklad. Výsledok simulácie. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2005: 1-4
článok
Počet záznamov: 1