Počet záznamov: 1  

Svätý grál marketingu možno nájdete s počítačom (III) - Experimentovanie so simulačnými laboratóriami

  1. Názov Svätý grál marketingu možno nájdete s počítačom (III) - Experimentovanie so simulačnými laboratóriami
    Autorské údajeMartin Babiak
    Autor Babiak Martin EUBFNHKFI - Katedra financií FNH
    Zdrojový dokument Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 3, č. 3-4 (2005), s. 34-36. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2005. ISSN 1336-1864
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 519.87 - Matematické modely operačného výskumu
    Heslá simulácia * modely simulačné * modelovanie * experimenty * systémy informačné * technológie informačné
    AnotáciaPokračovanie článku z predchádzajúceho čísla. Výhoda simulácií spočívajúca v možnostiach experimentovania. Simulačné laboratórium. Možnosť riešenia úloh, ktoré sú bežne dostupnými modelmi a informáciami nedostupné. Možnosti experimentovania a testovania množstva alternatív. Modelový príklad. Výsledok simulácie.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2005: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.