Počet záznamov: 1  

Úvod do průmyslového marketingu, zásady a hlavní rozdíly od marketingu spotřebního

  1. Názov Úvod do průmyslového marketingu, zásady a hlavní rozdíly od marketingu spotřebního
    Preklad názvuIntroduction into the B2B marketing, fundamentals and main differences from consumer marketing
    Autorské údajeJakub Hrbek
    Autor Hrbek Jakub
    Zdrojový dokument Acta oeconomica Pragensia : vědecký časopis Vysoké školy ekonomické v Praze. Roč. 13, č. 3 (2005), s. 319-330. - Praha : Vysoká škola ekonomická, 2005. ISSN 0572-3043
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * marketing mix * trh tovarový * trh spotrebiteľský * výrobky priemyselné * podnik obchodný * podnik priemyselný * vzťahy dodávateľsko-odberateľské * distribúcia
    AnotáciaDefinovanie priemyselných trhov. Trh firiem. Priemyselný marketing. Charakteristika subjektov na priemyselnom trhu. Klasifikácia komerčných podnikov. Typológia priemyselných výrobkov. Marketingový mix na priemyselnom trhu. Prehľad hlavných rozdielov medzi marketingom priemyselným a spotrebným. Niektoré medzinárodné aspekty priemyselného marketingu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2005: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.