Počet záznamov: 1
Úvod do průmyslového marketingu, zásady a hlavní rozdíly od marketingu spotřebního
Názov Úvod do průmyslového marketingu, zásady a hlavní rozdíly od marketingu spotřebního Preklad názvu Introduction into the B2B marketing, fundamentals and main differences from consumer marketing Autorské údaje Jakub Hrbek Autor Hrbek Jakub Zdrojový dokument Acta oeconomica Pragensia : vědecký časopis Vysoké školy ekonomické v Praze. Roč. 13, č. 3 (2005), s. 319-330. - Praha : Vysoká škola ekonomická, 2005. ISSN 0572-3043 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * marketing mix * trh tovarový * trh spotrebiteľský * výrobky priemyselné * podnik obchodný * podnik priemyselný * vzťahy dodávateľsko-odberateľské * distribúcia Anotácia Definovanie priemyselných trhov. Trh firiem. Priemyselný marketing. Charakteristika subjektov na priemyselnom trhu. Klasifikácia komerčných podnikov. Typológia priemyselných výrobkov. Marketingový mix na priemyselnom trhu. Prehľad hlavných rozdielov medzi marketingom priemyselným a spotrebným. Niektoré medzinárodné aspekty priemyselného marketingu. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2005: 1-4
článok
Počet záznamov: 1