Počet záznamov: 1  

Starbucks: ako Howard Schultz zavoňal v káve biznis

  1. Názov Starbucks: ako Howard Schultz zavoňal v káve biznis
    Autorské údajePavel Kováč, Jozef Ryník
    Autor Kováč Pavel
    Spoluautori Ryník Jozef
    Zdrojový dokument Profit : ľudia - peniaze - podnikanie. Č. 2 (25. januára 2006), s. 22-25. - Bratislava : TREND HOLDING, s.r.o., 2006. ISSN 1335-4620
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Heslá podnikanie * podnikatelia * manažéri * obchod * reťazce obchodné * káva * USA
    AnotáciaHistória americkej firmy Starbrucks známej v obchode s kávou. Howard Schultz, marketingový riaditeľ spoločnosti, a jeho filozofia podnikania. Expanzia spoločnosti na európsky trh. Starbrucks terčom útokov anarchistov a zelených.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2006: 1-16 + 2 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.