Počet záznamov: 1  

Mobilní marketing - promarněná šance, nebo nová naděje?

  1. Názov Mobilní marketing - promarněná šance, nebo nová naděje?
    Autorské údajeJan Lodl
    Autor Lodl Jan
    Zdrojový dokument TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 3, č. 1 (Leden 2006), s. 12-13. - Praha : Economia, 2006. ISSN 1214-9594
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * komunikácia marketingová * nástroje marketingové * telefón mobilný * operátori * služby * telekomunikácie
    AnotáciaTendencie rozvoja mobilného marketingu. Využívanie mobilných telefónov na marketingové aktivity. Konkrétny príklad spoločnosti Eurotel. Dôležitosť interakcie používateľa. Využívanie Bluetooth a MMS správ. Nové využitie zábavných funkcií mobilných telefónov.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2006: 1-12 + 8 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.