Počet záznamov: 1  

Maloobchodní trh v Číně - trendy a atraktivity

  1. Názov Maloobchodní trh v Číně - trendy a atraktivity
    Autorské údajeJan Kramoliš
    Autor Kramoliš Jan
    Zdrojový dokument TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 3, č. 1 (Leden 2006), s. 15. - Praha : Economia, 2006. ISSN 1214-9594
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.37 - Maloobchod
    Heslá obchod * obchod medzinárodný * maloobchod * trh * infraštruktúra * obyvateľstvo * mestá * dediny * spotrebitelia * spolupráca medzinárodná * investície zahraničné
    AnotáciaČína na čele rebríčka záujmu medzinárodných spoločností a výrobcov. Polarizácia maloobchodného trhu. Rýchly ekonomický rast Číny a vytvorenie strednej vrstvy spotrebiteľov. Roztrieštenosť čínskeho maloobchodného trhu. Nedostatky v infraštruktúre. Hrozba obchodných sankcií zo strany USA a Európy.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2006: 1-12 + 8 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.