Počet záznamov: 1  

Zákaznícky orientované řízení firmy - metrika

  1. Názov Zákaznícky orientované řízení firmy - metrika
    Autorské údajeJakub Malach
    Autor Malach Jakub
    Zdrojový dokument Moderní řízení : měsíčník vydavatelství Economia. Roč. 41, č. 2 (Únor 2006), s. 36-37. - Praha : Economia, 2006. ISSN 0026-8720
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá firmy * zákazníci * riadenie podnikové * systém CRM * hodnota * meranie * zisk * konkurencieschopnosť
    AnotáciaVzťah so zákazníkom ako dlhodobé aktívum podniku. Meranie hodnoty vzťahov so zákazníkmi. Customer lifetime value (CLV) - súčasná hodnota ziskov, ktoré plynú zo vťahu so zákazníkom po dobu existencie vzťahu. Vzorec na stanovenie CLV. Orientácia na rast miery retencie (udržania) zákazníka a na rast miery ziskovej marže.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2006: 1-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.