Počet záznamov: 1  

Spotrebiteľské správanie a špecifiká obchodného trhu SR

  1. Názov Spotrebiteľské správanie a špecifiká obchodného trhu SR
    Preklad názvuConsumer behaviour and specificities of commercial market in the Slovak Republic
    Autorské údajeVanda Lieskovská
    Autor Lieskovská Vanda EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Zdrojový dokument Podniková revue : vedecký časopis Podnikovohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave so sídlom v Košiciach = scientific journal of the Faculty of Business Economics of the University of Economics in Bratislava with a seat in Košice. Roč. 1, č. 1 (2002), s. 89-97. - Praha : UK Praha, Fakulta sociálních věd, 2003. ISSN 0015-1920
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    Heslá Slovensko * správanie spotrebiteľa * trh * reťazce obchodné * hypermarkety * zákazníci * obrat obchodný * obchod
    AnotáciaSpotrebiteľské správanie a potreba jeho poznania. Špecifiká obchodného trhu SR a spotrebiteľ. Zmeny spotrebiteľského správania sa. Prehľad priemernej predajnej plochy.
    Báza dátČLÁNKY
    Odkazy (1) - KNIHY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2003: 7-8, 9-10, 11-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.