Počet záznamov: 1  

Kvantitativní a kvalitativní výzkum a jak je využít

  1. Názov Kvantitativní a kvalitativní výzkum a jak je využít
    Autorské údajeJitka Vysekalová, Jan Herzmann
    Autor Vysekalová Jitka
    Spoluautori Herzmann Jan
    Zdrojový dokument Marketing magazine. Roč. 10, č. 2 ((únor 2006), s. 14-18. - Praha : Mladá fronta, 2006. ISSN 1211-7315
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 001.891/.892 - Výskum. Vývoj
    Heslá výskum * metódy výskumu * marketing * obchod * komunikácia * štatistika * matematika * tovar * značky výrobkov * spotrebitelia
    AnotáciaVoľba výskumnej metodiky a rozdiely medzi kvantitatívnym a kvalitatívnym výskumom. Kvantitatívny prístup k výskumu komerčnej komunikácie. Využívanie sociologických a psychologických nástrojov ako aj matematických a štatistických prostriedkov. Metódy využívané pre popis jednotlivých javov: 1. Klasifikácia 2. Meranie 3. Škálovanie 4.Odhady 5. Porovnávanie 6. Testovanie hypotéz
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2006: 1-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.