Počet záznamov: 1  

Územní analýza nákupního chování

  1. Názov Územní analýza nákupního chování
    Preklad názvuRegional analysis of customer behaviour
    Autorské údajePetr Cimler
    Autor Cimler Petr
    Zdrojový dokument E + M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. Roč. 8, č. 4 (2005), s. 125-140. - Liberec : Technická univerzita v Liberci, Hospodářská fakulta, 2005. ISSN 1212-3609
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.37 - Maloobchod
    Heslá správanie spotrebiteľa * podmienky predajné * maloobchod * hypermarkety * zákazníci * predajne * vybavenosť obchodná * nákup * sila kúpna obyvateľstva * prieskum ponuky * prieskum potrieb * okresy * Česko
    AnotáciaNa správanie zákazníkov v zmysle ich orientácie na typy (formáty) predajní pôsobí nielen vlastná zákaznícka preferencia nákupných podmienok, ale tiež samotná úroveň obchodnej vybavenosti miest a obcí. Územný aspekt sa prejavuje v odlišnostiach orientácie zákazníkov na maloobchodné formáty nielen v celých oblastiach ale i jednotlivých obciach. Výsledky prieskumu správania zákazníkov v oblasti okresu Rychnov n. K. (ČR) a vybraných obciach so špecifickou polohou či obchodnou vybavenosťou. Výsledky môžu slúžiť i pre podporu územnej analýzy malých a stredných podnikateľov retailingu pri rozhodovaní o lokalizácii podnikateľských aktivít.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2005: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.