Počet záznamov: 1
Územní analýza nákupního chování
Názov Územní analýza nákupního chování Preklad názvu Regional analysis of customer behaviour Autorské údaje Petr Cimler Autor Cimler Petr Zdrojový dokument E + M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. Roč. 8, č. 4 (2005), s. 125-140. - Liberec : Technická univerzita v Liberci, Hospodářská fakulta, 2005. ISSN 1212-3609 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 339.37 - Maloobchod Heslá správanie spotrebiteľa * podmienky predajné * maloobchod * hypermarkety * zákazníci * predajne * vybavenosť obchodná * nákup * sila kúpna obyvateľstva * prieskum ponuky * prieskum potrieb * okresy * Česko Anotácia Na správanie zákazníkov v zmysle ich orientácie na typy (formáty) predajní pôsobí nielen vlastná zákaznícka preferencia nákupných podmienok, ale tiež samotná úroveň obchodnej vybavenosti miest a obcí. Územný aspekt sa prejavuje v odlišnostiach orientácie zákazníkov na maloobchodné formáty nielen v celých oblastiach ale i jednotlivých obciach. Výsledky prieskumu správania zákazníkov v oblasti okresu Rychnov n. K. (ČR) a vybraných obciach so špecifickou polohou či obchodnou vybavenosťou. Výsledky môžu slúžiť i pre podporu územnej analýzy malých a stredných podnikateľov retailingu pri rozhodovaní o lokalizácii podnikateľských aktivít. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2005: 1-4
článok
Počet záznamov: 1