Počet záznamov: 1  

Marketing bánk z praktického hľadiska

  1. Názov Marketing bánk z praktického hľadiska
    Autorské údajeJosef Kapoun
    Autor Kapoun Josef
    Zdrojový dokument Eurobiznis : mesačník o ekonomike a podnikaní. Roč. 5, č. 12 (December 2005), s. 10-11. - Bratislava : MF MEDIA, 2005. ISSN 1336-393X
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá banky * marketing * nástroje marketingové * služby finančné * ceny * podpora predaja * reklama * logistika * bankovníctvo elektronické
    AnotáciaŠvajčiarsky odborník porovnáva marketingovú prax veľkých finančných inštitúcií v krajine pod Alpami s vývojom v postkomunistických krajinách. Špecifiká propagácie vo finančných inštitúciách. Tvorba produktu a cien. Podpora predaja. Záverečný nástroj marketingu - služby po predaji. Digitalizované služby a mladá generácia.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2005: 7-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.