Počet záznamov: 1
Obchodný model novej ekonomiky
Názov Obchodný model novej ekonomiky Autorské údaje Juraj Vaculík, Marek Kruppa Autor Vaculík Juraj Spoluautori Kruppa Marek Zdrojový dokument Logistika. Roč. 12, č. 2 (únor 2006), s. 32-33. - Praha : Economia, 2006. ISSN 1211-0957 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Systematika 65 - Riadenie podniku a organizácia priemyslu, obchodu a dopravy Heslá podnik obchodný * riadenie podnikové * riadenie procesné * marketing * modely * ekonomika nová * riadenie vzťahov so zákazníkmi * vzťahy dodávateľsko-odberateľské * technológie informačné * technológie komunikačné * systémy informačné Anotácia Obchodné modely a procesy. Obchodný model ako strategický nástroj, ktorý zohľadňuje situáciu konkurencie, zákazníkov, partnerov a formy spolupráce. Roviny, v ktorých sa obchodné modely v podniku prejavujú. Podpora IS/ICT podnikovým procesom a business networking. Business networking ako koncept riadenia interných a externých vzťahov medzi jednotlivými obchodnými jednotkami. CRM ako jeden z kľúčových pilierov business networkingu. Od transakčného k relačnému marketingu. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2006: 1-12 + príl.
článok
Počet záznamov: 1