Počet záznamov: 1  

Obchodná značka, vlastná značka maloobchodu alebo vlastná privátna značka, či iba privátna značka?

  1. Názov Obchodná značka, vlastná značka maloobchodu alebo vlastná privátna značka, či iba privátna značka?
    Autorské údajeMichal Rajninec
    Autor Rajninec Michal
    Zdrojový dokument Vedecká rozprava k problémom terminológie obchodu, obchodných vied a marketingu obchodu : zborník k vedeckému projektu VEGA 1/0478/03 v redakcii Kristíny Viestovej. S. 93-94. - Bratislava : Katedra marketingu OBF EU, 2005 / Viestová Kristína ; Vedecká rozprava k problémom terminológie obchodu, obchodných vied a marketingu obchodu ; Obchodná fakulta EU Katedra marketingu. ISBN 80-225-2102-7
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.37 - Maloobchod
    Heslá značky maloobchodné * značky výrobkov * značky výrobné * terminológia * označovanie tovarov
    AnotáciaRozmach privátnych značiek vo vybraných kategóriách na slovenskom trhu. Privátna značka ako priama komunikácia obchodu so spotrebiteľom. V textoch vybraných z viacerých časopisov sú požité rôzne výrazy: obchodná značka, výrobná značka, privátna značka, vlastná privátna značka. Otázka správneho použitia výrazu.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.