Počet záznamov: 1  

Osnovnyje tipy ukrainskich magazinov v uslovijach tranzitivnoj ekonomiky

  1. Názov Osnovnyje tipy ukrainskich magazinov v uslovijach tranzitivnoj ekonomiky
    Preklad názvuZákladné typy ukrajinských predajní v podmienkach tranzitívnej ekonomiky
    Autorské údajeIrina L. Reshetnikova
    Autor Reshetnikova Iryna L.
    Zdrojový dokument Vedecká rozprava k problémom terminológie obchodu, obchodných vied a marketingu obchodu : zborník k vedeckému projektu VEGA 1/0478/03 v redakcii Kristíny Viestovej. S. 95-99. - Bratislava : Katedra marketingu OBF EU, 2005 / Viestová Kristína ; Vedecká rozprava k problémom terminológie obchodu, obchodných vied a marketingu obchodu ; Obchodná fakulta EU Katedra marketingu. ISBN 80-225-2102-7
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumenturuština
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.37 - Maloobchod
    Heslá maloobchod * maloobchod špecializovaný * predajne * typológia * definície * Ukrajina
    AnotáciaCharakteristika a definovanie pätnásť najviac frekventovaných typov predajní maloobchodu na Ukrajine. Preprofilovanie veľkej časti pôvodných typov predajní na moderné typy s parametrami, ktorú sú vlastné európskym trhom.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.