Počet záznamov: 1  

Obchodný marketing vs. marketing obchodu - čo je čo?

  1. Názov Obchodný marketing vs. marketing obchodu - čo je čo?
    Autorské údajeRóbert Štajgár
    Autor Štajgár Róbert
    Zdrojový dokument Vedecká rozprava k problémom terminológie obchodu, obchodných vied a marketingu obchodu : zborník k vedeckému projektu VEGA 1/0478/03 v redakcii Kristíny Viestovej. S. 109-110. - Bratislava : Katedra marketingu OBF EU, 2005 / Viestová Kristína ; Vedecká rozprava k problémom terminológie obchodu, obchodných vied a marketingu obchodu ; Obchodná fakulta EU Katedra marketingu. ISBN 80-225-2102-7
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá pojmy * definície * terminológia * marketing * obchod
    AnotáciaVýklad pojmov obchodný marketing a marketing obchodu. Zo záverov vyplýva, že obchodný marketing je spojený s odbytom výroby a ide o odbytovú politiku priemyselného podniku. Marketing obchodu predstavuje rozsiahly a komplexný sumár metód a postupov špecifických pre obchodné firmy s cieľom čo najlepšie realizovať ich primárnu funkciu - tvorbu sortimentu.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.