Počet záznamov: 1
City brejk ? Do Bratislavy !
Názov City brejk ? Do Bratislavy ! Autorské údaje Peter Apolen Autor Apolen Peter Zdrojový dokument Stratégie : o marketingu, reklame, online, médiách a out-of-home. Č. 2 (február 2006), s. 13. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2006. ISSN 1335-2016 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu Heslá ruch cestovný * marketing * Slovensko * mestá Anotácia Nárast počtu turistov do Bratislavy. Dôvody, prečo cudzinci navštevujú Bratislavu, sa menia. Už to primárne nie sú pamiatky, ale najmä zábava. City brejk - krátkodobé, najčastejšie víkendové pobyty v menších európskych mestách. Cestovanie bez cestovných kancelárií, na vlastnú päsť. Priame oslovenie potenciálnych návštevníkov mesta v ich domovských krajinách prostredníctvom reklamnej kampane Bratislava zatiaľ nerealizovala. V súčasnosti komunikuje v zahraničí len formou public relations. Reklamná kampaň na silvestrovskú akciu Welcome to Partyslava a jej úspech. Bratislava bude v marketingových aktivitách na prilákanie turistov pokračovať. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2006: 1-6 + 7 príl.
článok
Počet záznamov: 1