Počet záznamov: 1  

Česká veřejnost a reklama

  1. Názov Česká veřejnost a reklama
    Preklad názvuThe Czech public and advertising
    Autorské údajeJitka Vysekalová, Martina Rubášová
    Autor Vysekalová Jitka
    Spoluautori Rubášová Martina
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 16, č. 1 (2006), s. 4-6. - Praha : Česká marketingová společnost, 2006. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá občania * Česko * reklama * postoje * výskum * 2005
    AnotáciaVýsledky výskumu postojov českej verejnosti k reklame v roku 2005. Výskum prebehol metódou riadených osobných rozhovorov na reprezentatívnom súbore občanov vo veku od 15 rokov. Vnímanie intezity reklamy v jednotlivých médiách. Všeobecný postoj k reklame, postoje k reklame na cigarety, alkohol, volne predajné lieky a potravinové doplnky, postoje k využívaniu erotických a sexuálnych motívov v reklame.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2006: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.