Počet záznamov: 1  

Využívání reklamy na internetu v českém prostředí

  1. Názov Využívání reklamy na internetu v českém prostředí
    Preklad názvuThe advertising on the internet in the Czech environment
    Autorské údajeHana Jahodová
    Autor Jahodová Hana
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 16, č. 1 (2006), s. 11-13. - Praha : Česká marketingová společnost, 2006. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá reklama * médiá * internet * Česko * výdavky
    AnotáciaInternet ako reklamné médium v Česku. Odhady výdavkov do médií (televízia, tlač, rozhlas, out of home, internet) v Česku. Zadávatelia reklamy by mali o internete ako reklamnom médiu ešte viac premýšľať.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2006: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.