Počet záznamov: 1  

Význam a efektivnost marketingových komunikací vzdělávacích institucí

  1. Názov Význam a efektivnost marketingových komunikací vzdělávacích institucí
    Preklad názvuThe importance and effectiveness of marketing communication for educational institucions
    Autorské údajeRadomila Soukalová
    Autor Soukalová Radomila
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 16, č. 1 (2006), s. 14-16. - Praha : Česká marketingová společnost, 2006. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá školy vysoké * konkurencia * študenti * absolventi * zamestnávatelia * komunikácia marketingová * komunikácia externá * efektívnosť
    AnotáciaKomunikácia v oblasti vzdelávania a jej formy. V konkurenčnom prostredí sa vzdelávacie inštitúcie zamýšľajú nad potrebou efektívnej komunikácie so svojimi cieľovými skupinami. Identifikácia cieľových skupín, poznanie ich atraktívnosti a nájdenie spôsobu, ako s nimi komunikovať - základný krok pri tvorbe komunikačnej stratégie vzdelávacích inštitúcií.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2006: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.