Počet záznamov: 1  

K čemu je dobrá identita značky?

  1. Názov K čemu je dobrá identita značky?
    Autorské údajeKhaled El Tohami
    Autor Tohami Khaled El
    Zdrojový dokument TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 3, č. 3 (Březen 2006), s. 28-30. - Praha : Economia, 2006. ISSN 1214-9594
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 620.2 - Náuka o tovare. Tovaroznalectvo
    Heslá produkty * firmy * značky výrobkov * identita * úžitok * kvalita * zákazníci * konkurencia * komunikácia
    AnotáciaIdentita značky predstavuje to, čo organizácia chce, aby jej značka znamenala. Plánovací systém identity značky: strategická analýza značky, model identity značky a vzťah so zákazníkom. Esencia značky - jedinečná myšlienka, ktorá popisuje podstatu značky a dôvody jej existencie. Omyly, ktorých sa pri tvorbe identity značky dopúšťame. Osobný vzor identity.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2006: 1-12 + 8 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.