Počet záznamov: 1  

Reklamný trh ´05/´06 očami odborníkov

  1. Názov Reklamný trh ´05/´06 očami odborníkov
    Zdrojový dokument Stratégie : o marketingu, reklame, online, médiách a out-of-home. Č. 3 (marec 2006), s. 30-34. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2006. ISSN 1335-2016
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá trh reklamný * reklama * výdavky * médiá * televízia * reklama vonkajšia * tlač * rozhlas * internet * Slovensko * 2005-2006
    AnotáciaAnalýza reklamného trhu, vývoj výdavkov na reklamu v jednotlivých mediatypoch podľa ich najvýznamnejších predstaviteľov. Reklamný trh v roku 2005 vzrástol o 11 percent. Televízia, out of home, tlač, rádiá, online z pohľadu reklamy. Prognózy na rok 2006.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2006: 1-6 + 7 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.