Počet záznamov: 1  

Franchising ako forma sieťového podnikania v cestovnom ruchu

  1. Názov Franchising ako forma sieťového podnikania v cestovnom ruchu
    Autorské údajeIvan Petrík
    Autor Petrík Ivan
    Zdrojový dokument Ekonomická revue cestovného ruchu : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela. Roč. 39, č. 1 (2006), s. 47-51. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2006. ISSN 0139-8660
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.18 - Obchodná technika
    Heslá podnikanie * obchod * služby * technika obchodná * franchising * franšíza * licencie * predaj licencií * značky kvality * financovanie * kooperácia * ruch cestovný
    AnotáciaFaktory, ktoré ovplyvňovali pomalý vývoj franchisingu na Slovensku. Podstata franchisingu. Funkcia poskytovateľa a prijímateľa vo franchisingovej sieti. Základné znaky franchisingu. Franchisingová zmluva. Financovanie. Výhody a možnosti franchisingu. Nevýhody vyplývajúce z franchisingového systému. Franchisingové podnikanie v cestovnom ruchu na Slovensku.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2006: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.